Sander Boonstra
... kreeg ik net toch even een vriendschapsverzoek :) En dat terwijl ik hier al maaaaanden niet meer ben geweest.
Over Mij
Al vanaf mijn 17e jaar ben ik in loondienst geweest. Motto: geld moet er komen, maar heb vooral plezier in je werk. Dat heb ik zeker gehad, maar steeds meer begon het opdrachten uitvoeren, doen wat de baas wil en zegt aan me te knagen en verlangde ik naar een stukje zelfstandigheid op het gebied van planning en spreiding van werk.

Op 1 juni heb ik me ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en heb 's middags bij mijn toenmalige werkgever aangegeven, dat ik niet zat te wachten op contractverlenging. Ik wilde stante pede beginnen met het uitwerken van mijn plannen en met mijn eigen kennis en kunnen op het gebied van theater, fotografie en vormgeving mijn geld verdienen.
Mijn Bedrijf
Sander Boonstra Producties is ontstaan uit hobby. Al meer dan 10 jaar ben ik actief in het theater, zowel voor als achter de schermen. De laatste jaren zijn het vooral de amateurgezelschappen die mij vragen om advies over hoe ze zich staande moeten houden in deze tijd en hoe ze op efficiënte manier een productie op de planken kunnen zetten. Dit heeft ertoe geleid, dat ik als theaterproducent / -adviseur mijn zaak heb opgestart.

Maar in de breedste zin van het woord: naast het produceren van (eigen) voorstellingen, wil ik ook het hele 2D-gebeuren er omheen ontwikkelen: affiches, posters, programmaboekjes en de daarbij benodigde fotografie. Daarnaast houd ik mijn eigen uitvoerende theateractiviteiten erbij, dus het is mogelijk dat ik te zien ben in mijn eigen producties Smile

Ik heb altijd gezegd: "Als ik 's avonds kan zingen en optreden en overdag voor datzelfde gezelschap de posters en het programmaboekje kan ontwerpen, ben ik de gelukkigste man ter wereld."

En kijk aan... ik ben hard op weg om dat te worden!
Interesses
Lifestyle, mode, theater en cultuur.
Mijn Social Media
Twitter: @sander975
Facebook: sanderboonstra975
LinkedIn: sanderboonstra
Flickr (veelal vrij werk): sanderboonstrafotografie
Twitter Updates
700
Following
735
Followers
37428
Tweets
Updates
Sander Boonstra en Roy Uding zijn nu vrienden.
Sander Boonstra ... kreeg ik net toch even een vriendschapsverzoek :) En dat terwijl ik hier al maaaaanden niet meer ben geweest.
Sander Boonstra en Elmo van't Schip zijn nu vrienden.
Sander Boonstra en Rob zijn nu vrienden.
Sander Boonstra ... toch eens even kijken hoe het hier is.
0 Stemmen
6 Juli, 2012 8:37
 - Melden
  Jong & Ondernemer vind dit leuk.
Jong & Ondernemer
Jong & Ondernemer wrote...
Het is hier nog altijd heel gezellig. Borrel je ook mee met ons en Young Startup op 2 augustus in Utrecht? Of wil je met jonge ondernemers golfen op 2 september? Smile
6 Juli, 2012
Sander Boonstra en Volkert Mencke zijn nu vrienden.
Sander Boonstra Ja... en toen was je ineens Jonge Ondernemer van de Week :) #wauw
  Storm Heerink vind dit leuk.
Bekijk Meer
0 Stemmen
Hoi! Ik snap er nog niet heel veel van, maar het komt goed denk ik!
Marnix
Storm Heerink schreef op 15 Augustus, 2011
0 Stemmen
Beste Sander,

Welkom op de community, leuk dat je lid bent geworden, vertel wat meer over jezelf en je bedrijf zodat de andere leden kunnen zien waarom ze met jou moeten netwerken!

Met Ondernemende Groet,

Storm Heerink
Jong & Ondernemer Community
Storm Heerink