Jong & Ondernemer
Met dit heerlijke weer willen we haast een gezellige tweetup organiseren. Is het weer tijd voor een #JOtweetup?
Over Mij
De Administrator van de Jong & Ondernemer Community. Ik houd alles bij en zorg dat het leuk, gezellig en interresant blijft op Jong & Ondernemer.
Interesses
Ondernemen, Ondernemers, Zaken, Netwerken, Jonge Ondernemers
Twitter Updates
Updates
Jong & Ondernemer en Elmo van't Schip zijn nu vrienden.
0 Stemmen
5 Maart, 2013 9:15
 - Melden
Jong & Ondernemer Met dit heerlijke weer willen we haast een gezellige tweetup organiseren. Is het weer tijd voor een #JOtweetup?
0 Stemmen
5 Maart, 2013 9:13
 - Melden
Jong & Ondernemer heeft de profiel foto gewijzigd.
Jong & Ondernemer plaatste een nieuwe reactie op Maaike de Reuver's profiel.
Hallo Maaike, Leuk dat je lid bent geworden, vul je profiel en als ouder 25 onder de zon deelnemer sturen wij je sowieso het interview voor Jonge Ondernemer van de Week. Al zijn jullie natuurlijk met zijn twee. Met Ondernemende Groet, Storm Heerink
Jong & Ondernemer heeft nieuwe foto's geplaatst.
Jong & Ondernemer Jong en Ondernemer gaat mee naar de sneeuw! www.jongenondernemer.nl/reisverslag !
Jong & Ondernemer en Vivienne Moons zijn nu vrienden.
Jong & Ondernemer Ook de community komt langzaam in de kerstsferen. #gezellig
  Storm Heerink vind dit leuk.
Jong & Ondernemer Zoals beloofd, de nieuwe #weektip! Tip van Week 46 - Pas op! Het vliegt! http://bit.ly/TFTFTj
Bekijk Meer
0 Stemmen
Zo, heb beetje lopen schuiven. Ik wist helemaal niet dat dat kon joh Wink.

Ik krijg alleen Twitter niet gelinked met deze site. Ik kan aanklikken dat ik het wil verbinden en vervolgens blijft de pagina blanco... Ook met verversen komt hij niet verder.

Groetjes!
Zosja
Zosja schreef op 17 September, 2011
0 Stemmen
Mijn profiel was al heel ver ingevuld Wink
Maar heb nu de laatste dingen aangevuld!

Groetjes,
Zosja.
Zosja