Jong & Ondernemer schreef op 7 Juni, 2012
0 Stemmen
Hallo Patrick,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag, hoe staat het met de stageplatformen?

Groet,

Storm Heerink
Jong & Ondernemer Community
Jong & Ondernemer
Patrick de Vrij schreef op 22 Juli, 2011
0 Stemmen
Hallo allemaal. Leuk hier weer even te kunnen zijn. 'k Moest nodig hier even weer een update plaatsen om te laten weten dat ik jullie hier niet vergeten ben. Happy M'n laatste statusupdate dateerde van alweer meer dan een half jaar geleden. Intussen veel gebeurd en veel gedaan. Nu druk met invulling geven aan Google+ en de HAstage-website revitaliseren. Bovendien al m'n weblocaties een beetje onder controle proberen te krijgen, een hele opgave nog, want dat zijn me er flink wat! Tongue Smile Fijn weekend allemaal! Groetjes, Patrick
Laatst gewijzigd op 22 Juli, 2011 door Patrick de Vrij
Patrick de Vrij
Patrick de Vrij schreef op 13 December, 2010
0 Stemmen
Deze decembermaand vliegt weer voorbij, daarom iedereen nu alvast fijne kerstdagen en een succesvol 2011 toegewenst, het ga jullie goed!Smile

Hartelijke groet,
Patrick de Vrij
Patrick de Vrij
Patrick de Vrij schreef op 20 November, 2010
0 Stemmen
Mijn recente activiteit op JongEnOndernemer, over Stages: Blog over #HAstage geplaatst, Groep begonnen, Forumbericht gepost... Genoeg eerst weer. Smile
Patrick de Vrij
Patrick de Vrij schreef op 16 November, 2010
0 Stemmen
Nieuw op jongenondernemer!
Patrick de Vrij
Updates
Patrick de Vrij heeft een nieuw forum bericht geplaatst "Interessante YouTube-kanalen ivm stage verzameld!"
0 Stemmen
22 Juli, 2011 18:54
 - Melden
Patrick de Vrij plaatste een nieuwe reactie op het eigen profiel.
Hallo allemaal. Leuk hier weer even te kunnen zijn. 'k Moest nodig hier even weer een update plaatsen om te laten weten dat ik jullie hier niet vergeten ben. Happy M'n laatste statusupdate dateerde van alweer meer dan een half jaar geleden. Intussen veel gebeurd en veel gedaan. Nu druk met invulling geve... Bekijk Meer
0 Stemmen
22 Juli, 2011 18:22
 - Melden
Deze decembermaand vliegt weer voorbij, daarom iedereen nu alvast fijne kerstdagen en een succesvol 2011 toegewenst, het ga jullie goed!Smile Hartelijke groet, Patrick de Vrij
Storm Heerink
Storm Heerink wrote...
Jij natuurlijk ook de aller beste wensen!

Groet,

Storm Heerink
14 December, 2010
Patrick de Vrij heeft de profiel foto gewijzigd.
0 Stemmen
8 December, 2010 0:11
 - Melden
Patrick de Vrij plaatste een nieuwe reactie bij marjet wullink's blog.
Dank voor je tip! Het is inderdaad handig om met lists te werken, ik heb er zelf ook prettige ervaringen mee. TweetDeck is overigens een mooie aanvulling hierop. Je kunt er meerdere kolommen in aanmaken en ook zo'n list als kolom integreren. Echt leuk!
Patrick de Vrij heeft het profiel bijgewerkt.
Patrick de Vrij plaatste een nieuwe reactie bij Storm Heerink's blog.
Van harte gefeliciteerd ermee! Smile Groetjes, Patrick de Vrij
Mijn recente activiteit op JongEnOndernemer, over Stages: Blog over #HAstage geplaatst, Groep begonnen, Forumbericht gepost... Genoeg eerst weer. Smile
Patrick de Vrij heeft een nieuw forum bericht geplaatst "Over deze groep, de aanleiding..."
Patrick de Vrij heeft de nieuwe groep "Stage Netwerkgroep" toegevoegd.
Patrick de Vrij Ff ava ge-upload en weer J&O-exit. :-) Welterusten en goed weekend! :-)
Nieuw op jongenondernemer!
Patrick de Vrij heeft het profiel design bijgewerkt.
Patrick de Vrij is nu ook lid van de community.
Twitter Updates
Over Mij
Even voorstellen:
Ik ben Patrick de Vrij. Aangenaam. Wink

Sinds begin 2009 - na spoedopname - in de ziektewet vanwege leukemie. Van 14 juni tot 14 juli 2010 opnieuw ziekenhuisopname, voor stamceltransplantatie en chemo's. Nu herstellende. Alles verloopt erg voorspoedig. Op 15 november 2010 kreeg ik te horen dat ik medicijn mag afbouwen. De periode dat ik thuis zit, is een mooie gelegenheid om mijn plannen uit te werken.

Intussen ook bezig met humanitaire, idealistische, landelijke, grootscheepse hulpacties om studenten, o.a. (V)MBO-ers, aan leerbanen/stageplaatsen te helpen, naar aanleiding van nieuwsberichten over een tekort aan meer dan 350 daarvan. Eerste hulpactie is al begonnen, plannen voor vervolgacties vorderen gestaag! Zie mijn LinkedIn-profiel welke ik regelmatig actualiseer. En van harte uitgenodigd mij te volgen via Twitter! (@patrickdevrij)

Ik ben er voor jullie, dus kom gerust bij mij aankloppen. Ik help graag en geheel vrijblijvend. You're welcome!
Interesses
Vooralsnog verwijs ik je graag naar mijn LinkedIn-profiel http://nl.linkedin.com/in/patrickdevrij als je nieuwsgierig bent naar mijn interesses. Smile
Mijn Bedrijf
Voorbereiden van de start van mijn MVOnderneming. Prefab, natuurlijke woningbouw. Soort van discountarchitect incl. diverse aanverwante diensten. Innovatief concept.