Over Mij
Stemactrice. Studente. Ondernemer. Jong. Vrouw. Ambitieus. Verslaafd aan social media. Altijd op zoek naar uitdagingen.
Mijn Bedrijf
U zoekt een stem.

Die stem moet precies passen. Het moet uw product omlijsten. Sfeer creëren. Een karakter tot leven wekken. Geen wonder dat de zoektocht naar de perfecte stem lastig kan zijn.

Als stemactrice ben ik breed inzetbaar. Hier vindt u slechts enkele voorbeelden van wat mogelijk is. Bent u op zoek naar een andere sfeer of emotie? Neem vrijblijvend contact op voor een casting.

Vriendelijke groet!
Twitter Updates
Updates
Amber Brantsen en Marnix zijn nu vrienden.
0 Stemmen
6 Januari, 2012 7:30
 - Melden
Amber Brantsen heeft nieuwe foto's geplaatst.
  Storm Heerink vind dit leuk.
Amber Brantsen plaatste een nieuwe reactie op het eigen profiel.
Hi Storm, Wat leuk dat je reageert! Tja, het stemacteerwereldje is niet zo groot, dus die kom je niet zoveel 'in het wild' tegen...Smile Maar ik ga mijn best doen een goede vertegenwoordiger te zijn! Vooralsnog ben ik nog een beetje aan het stoeien met de koppeling met Twitter en LinkedIn, maar ik hoop ... Bekijk Meer
Storm Heerink
Storm Heerink wrote...
Hallo Amber,

Ja ik de wereld een beetje, goede kennis van mij is een bekend stemacteur.. tenminste.. van stem dan. Leuk, hoe actiever hoe beter. Als social media verslaafde moet je dat inderdaad wel even linken. Hier is de FAQ dat legt het probleem uit: http://jongenondernemer.nl/community/faq

Succes... Bekijk Meer
12 November, 2011
Amber Brantsen
Amber Brantsen wrote...
Hé wat grappig! Blijkt de wereld toch weer heel erg klein. Ik zie trouwens nu ook op je site dat je iets met voice overs doet. Vind Ik Leuk!
De Twitter connectie wil nog even niet (blijft vastlopen), maar we geven niet op!

Groet,

Amber
12 November, 2011
Storm Heerink
Storm Heerink wrote...
De wereld is zo klein! Je komt ze overal tegen. Ik doe het omdat ik het vooral leuk vind! De twitter connectie moet werken als je uitlogt en dan via http://jongenondernemer.nl/community bij 'of log in met' klinkt op Twitter, hier inlogt en je aangeeft dat je al een account hebt. Dan werkt het!

Fijne... Bekijk Meer
13 November, 2011
Amber Brantsen heeft het profiel bijgewerkt.
Amber Brantsen heeft de profiel foto gewijzigd.
Amber Brantsen is nu ook lid van de community.
Amber Brantsen schreef op 12 November, 2011
0 Stemmen
Hi Storm,

Wat leuk dat je reageert! Tja, het stemacteerwereldje is niet zo groot, dus die kom je niet zoveel 'in het wild' tegen...Smile Maar ik ga mijn best doen een goede vertegenwoordiger te zijn!

Vooralsnog ben ik nog een beetje aan het stoeien met de koppeling met Twitter en LinkedIn, maar ik hoop dat ik dat gauw voor elkaar krijg. En dan zal ik mij eens introduceren op het Forum.

Groetjes!

Amber
Amber Brantsen
Storm Heerink schreef op 12 November, 2011
0 Stemmen
Hallo Amber,

Leuk dat je lid bent geworden, een stemactrice.. Daar hadden we er nog geen van. Je bent al bezig met het vullen van je profiel, dat is mooi. Hoe beter gevuld hoe meer aandacht je krijgt.

Misschien word je zelfs jonge ondernemer van de week!

Met Ondernemende Groet,

Storm Heerink
Jong & Ondernemer Community
Storm Heerink